امولسیون علیه سوسپانسیون 3963

ناشر : آبارون
تالیف : فرامرز سید آقایی
ترجمه :
نوبت چاپ : 1
شابک : 978-600-8264-55-2
شمارگان : 1000
تعداد صفحه : 108 صفحه
وزن کتاب : 130 گرم
قطع کتاب : جیبی
نوع جلد : شومیز
فایل مقدمه و فهرست : فاقد فایل
فایل کامل : فاقد فایل
تعداد بازدید : 163

نوع کتاب
قیمت
تعداد
سفارش

توضیح

  • هر سه خواهر در دانشگاه درس مي خواندند . يكي سال آخر "اتم " را مي خواند، ديگري سال اول "ژن معكوس " و بعدي كه با دومي دوقلو بود، سال اول "فضا ".
  • تو دانشگاه پیچیده بود كه اين سه خواهر در تاريخ فعالیت دانشگاه، نمونه نداشته اند . سه خواهر در بزرگترين و مهم ترين دانشگاه "سوسپانسیون " آن هم در رشته هاي مطرح و مهم درس بخوانند و تعجب كسي برانگیخته نشود؟
  • يك روز بعد از آنكه شرح حال مختصري از سه خواهر در "سوسپانس ژورنال چاپ شد، رئیس دانشگاه هر سه را خواست و برايشان شرح داد كه وضع درخشان تحصیلي آنها وزير "علم بهتر است با ثروت " را شگف تزده كرده و وزير از او خواسته تا جشني براي سپاس از خانواده آنها در اولین فرصت اجرا كند .
  • رئیس از آنها خواست به پدر و مادر خود بگويند كه براي طرح ريزي جشن سپاس يك روز به دانشگاه بیايند و در جلسه اي شركت كنند . او وقتي فهمید پدر آنها سا لها پیش در جنگ با "امول " ها كشته شده و مادرشان بدون سرپرست آنها را بزرگ كرده و به اين مرتبه رسانده، چنان تعجب كرد كه لحظاتي به آنها خیره شد و بعد مثل برق گرفته ها از جا پريد و شماره تلفن وزير "علم بهتر است با ثروت " را گرفت و ماجرا را به اطلاع وزير رساند .
 بخشی از یک داستان