قوانین و مقررات
قوانین و مقررات وب سایت کیتابچی
کلیات: وب سایت کیتابچی شامل کتب چاپی و الکترونیکی می باشد. در این وب سایت، شما می توانید کتب ناشران مختلف را ملاحظه کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. کلیه کتب موجود در این سایت حسب مورد دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند. در این سایت سه نوع کاربر تعریف شده است. کاربر عادی، ناشر و کتابفروش. هر کاربری برای خرید از سایت الزاما باید در سایت ثبت نام کند. البته صرفا برای خرید اطلاعات اصلی درخواست می شود. اما برای شرکت در جشنواره ها و مسابقات کتابخوانی باید اطلاعات مبسوط تری از خود ارائه دهد. سایت کیتابچی به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ وب سایت یا سازمان قرار نمی دهد.
کتب سایت: در سایت کیتابچی، کتابها در سه فرم زیر قابل ارائه می‌باشند. کتاب نو، دست دوم و فایل الکترونیکی. منظور از کتاب دست دو، کتابی است که مستعمل بوده و یا دارای عیب و ایراد ظاهری می باشد( مثلا جلد کج یا مخدوش باشد) مطمئنا در کتب دست دو هیچ ایرادی از نظر محتوا وجود نخواهد داشت. در عین حال کتب دست دو از هر ناشری توسط ناشر اصلی قابل ارائه می باشد و شخص دیگری بجز ناشر کتاب، امکان ارائه کتاب دست دو ناشر دیگر را ندارد.
ثبت نام ناشران: با توجه به اینکه سایت کیتابچی ناشر محور می‌باشد، کتب هر ناشری توسط خود ناشر در سایت قرار داده می‌شود. ناشران محترم پس از ثبت نام در سایت کیتابچی و احراز هویت و تایید آنها توسط مدیر سایت کیتابچی، می‌توانند کتب خود را برای فروش در این سایت عرضه کنند. بدیهی است کتابهایی که توسط ناشران در سایت قرار داده می‌شوند باید دارای مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. همچنین هر ناشری فقط می‌تواند کتب انتشارات خود را در سایت قرار دهد. یک کتاب می‌تواند به یکی از سه حالت فوق یا دو حالت و یا حتی سه حالت همزمان ارائه گردد. تعیین فرم ارائه توسط خود ناشر کتاب تصمیم گیری می‌شود. برای ثبت نام و قرار دادن کتاب در وب سایت کیتابچی، هیچ مبلغی از ناشر دریافت نمی‌شود. اما از بابت فروش هر کتاب، 10 درصد قیمت روی جلد به عنوان حق الزحمه کسر خواهد شد. اگر ناشری کتابی را که دارای مجوز چاپ نیست در سایت قرار دهد در مرحله اول تذکر کتبی می‌گیرد و در مرحله دوم کلیه کتابهای آن انتشارات به حالت تعلیق در می‌آید و در صورت تکرار کلیه کتب آن ناشر از سایت حذف خواهد شد و امکان ادامه همکاری وجود نخواهد داشت.
ثبت نام کاربران: برای بازدید از سایت کیتابچی ثبت نام لازم نیست. اما برای انجام خرید از سایت و ارسال آن توسط ناشر، طبیعتا باید ثبت نام صورت گیرد. اطلاعات ارائه شده توسط کاربران به صورت امانت در اختیار وب سایت کیتابچی می‌باشد و سایت کیتابچی متعهد می‌گردد که آنها را در اختیار هیچ فرد یا گروه و سازمانی قرار ندهد.
هر کتابی که توسط کاربر خریداری می شود پیامکی برای خریدار و ناشر ارسال می‌شود تا خریدار از نهایی بودن خرید خود مطمئن شود و ناشر، از خرید انجام گرفته، اطلاع حاصل نماید( البته باید سیستم دریافت پیامک خط همراه خریدار فعال باشد). ارسال کتاب خریداری شده از طریق ناشر، به صورت پستی و یا پیک درون شهری قابل انجام است. هر ناشر به صلاحدید خود ممکن است تخفیفی برای کتب خود در نظر بگیرد. اما هزینه ارسال از طریق پست یا پیک توسط خود مشتری پرداخت می‌گردد. کاربر برای پیگیری سفارش خود می‌تواند از طریق فرم تماس با ما در سایت و یا شماره تلفن های موجود در سایت اقدام نماید. همچنین سایت کیتابچی آماده پذیرش هر انتقاد یا پیشنهادی می‌باشد.
ثبت نام کتابفروشان: هر کتابفروشی می‌تواند با ثبت نام در سایت کیتابچی، از تخفیفات ویژه ناشران برای کتابفروشان بهره‌مند گردد.
ارسال پیام
انتخاب بخش :
نام و نام خانوادگی :  
ایمیل :  
شماره تماس :  
توضیحات :